Swear

Swear – лондонський бренд, заснований в 2000 році Джоузом Нівзом. Цільова аудиторія бренду – це молодь, музиканти, творчі особистості і представники різних неформальних течій, тобто яскраві і неординарні особистості. Джоуз Нівз і його колега Джордж Семпайо вирішили створити унікальне взуття, яке б поєднувалося з вузькими брюками і джинсами та футболкою. Втілюючи цю сміливу ідею в життя, вони розробили універсальний дизайн, що ввібрав в себе елементи спортивного взуття ( поширених серед молоді кед) і класичного ( вінтажних черевиків). Досить швидко моделі взуття торгової марки Swear знайшли своїх клієнтів, які оцінили креативний підхід дизайнерів.
Цікавим є факт взаємодії Swear з музичною культурою, яка носить двохсторонній характер. Надихаючись новими напрямками і стилями музики, бренд створює нові колекції взуття, яке купляють музиканти, що є своєрідною рекламою для бренду.